Ekipa
ŁKS Łomża w postaci swoich przedstawicieli „Cheńka”
i „Damianolo” opowiedziała w wywiadzie „TMK” o
swojej historii kibicowskiej, meandrach zmian na ich trybunach oraz
wielu innych aspektach dotykających naszej sceny kibicowskiej. Jeśli
chcecie wiedzieć, czemu łomżanie uważają siebie za ekipę będącą
aktualnie do przodu ze znienawidzonym wrogiem – Jagiellonią
Białystok – przeczytajcie wywiad koniecznie!
Swój
fan club z miasta Żory w rubryce „Przedstawiamy fan
cluby” zaprezentowali kibole katowickiej GieKSy.
Fanatycy
Odry Chojna podzielili się z całą kibicowską Polską swoją
historią na trybunach w rubryce „Mniejsze ekipy”. Ta
ciekawa ekipa z województwa zachodniopomorskiego postanowiła wrócić
na trybuny po wieloletnim marazmie, a opis został ubarwiony wieloma
klimatycznymi fotkami ze złotych lat 90. XX wieku.
Swoje
prace na murach w „Graffiti” zaprezentowali fanatycy
gliwickiego Piasta, a jest to oczywiście tylko garść
wybranych grafów spośród wszystkich, które powstały z rąk
gliwiczan.
Ostatnia z rubryk to debiut. Debiut i powrót syna marnotrawnego
zarazem. Na łamy „TMK” wraca zawsze wzbudzający wiele
kontrowersji Daniel/Nisc. Ta nietuzinkowa postać zdecydowała
się na wprowadzenie nas do świata muzyki, która ściśle była (i
wciąż jest) powiązana z naszą subkulturą kibicowską. Dział
„Muzyka ulicy” to nowość, która będzie nam towarzyszyć
przez najbliższe numery naszego miesięcznika. A że jest ona
niezbędna – niech zaświadczy o tym choćby fakt, że w następnym
wydaniu „TMK” zostanie zaprezentowana geneza powstania kultowego
hasła „All cops are bastards”. Bo właśnie ze świata muzyki
ulicznej (i wcale nie o hip-hopie mowa…) ono pochodzi. Sami nie
umiemy się tego numeru magazynu doczekać!
Polska-kibolska
na 84 stronach. Fotki, historie, wywiady, reportaże, felietony,
artykuły – wszystko to w cenie 9,90 zł (dostępna również
prenumerata i jednorazowa sprzedaż wysyłkowa poprzez tomykibice.pl
oraz skleptmk.pl).
Loading ...
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, zgodnie z Polityką prywatności.